Każdy projekt szkoleniowo – doradczy zaczynamy od diagnozy potrzeb naszych Klientów. Chcemy poznać specyfikę ich działalności, strukturę Firmy, cele i wartości. Ponadto dążymy do poznania Uczestników naszych szkoleń jeszcze przed rozpoczęciem projektu. Jesteśmy ciekawi, jak postrzegają swoją pracę, z jakimi problemami się borykają i jakiej zmiany oczekują po szkoleniu.
W tym celu przeprowadzamy:
- Wywiady pogłębione z Uczestnikami związane z planowanym szkoleniem.
- Obserwację pracy Uczestników naszych projektów.
- Badanie metodą „Tajemniczy Klient”.
- Badanie ankietą, której celem jest zebranie oczekiwań Uczestników.
- Zbieranie sytuacji trudnych, z którymi mierzą się w codziennej pracy.
Pozyskane informacje na temat potrzeb i oczekiwań Uczestników wykorzystujemy na etapie przygotowywania adekwatnej koncepcji szkolenia i odpowiedniego programu szkoleniowego, np. tworzymy casy bazujące na realiach pracy naszych Uczestników.
Zapoznaj się z listą szkoleń dla menedżerów oraz pracowników zrealizowanych przez zespół Trenerów TENEO.
Warto jednak pamiętać, że każdy z tych tematów może mieć inny zakres merytoryczny, w zależności od potrzeb i specyfiki danej Organizacji.
W celu uzyskania szczegółowej oferty, prosimy o kontakt z nami.